2024




Osvežen spletni portal Admiss za še boljšo uporabniško izkušnjo

Datum: 07. 11. 2024

Spoštovani imetniki pravic!

Naša nenehna usmerjenost k potrebam uporabnikov in prizadevanja za nadgradnjo uporabniške izkušnje so botrovala k pripravi številnih izboljšav, ki vam jih z veseljem predstavljamo v našem osveženem spletnem portalu ADMISS.

Preglednejša nadzorna plošča

Ena od ključnih sprememb je nova zasnova nadzorne plošče, ki je zdaj uporabniku bolj prijazna ter omogoča lažje iskanje ter upravljanje vaših pravic.

Dvojna avtentikacija

V želji po povečanju varnosti vaših podatkov smo uvedli tudi dvojno avtentikacijo. Ta novost je del naše zaveze, da vam zagotovimo najboljšo možno zaščito in uporabniško izkušnjo. Verjamemo, da so te spremembe korak naprej k še boljšemu sodelovanju z nami, saj si želimo, da bi se vsak uporabnik pri uporabi naših storitev počutil varno in udobno.

Iskreno se vam zahvaljujemo za zaupanje in sodelovanje ter se veselimo, da bomo tudi v prihodnje gradili kakovostno in uspešno partnerstvo.


Lep pozdrav,

IPF, k.o.




Dva mednarodna obiska na IPF

Datum: 21. 10. 2024

Obisk srbske kolektivne organizacije OFPS

V začetku prejšnjega tedna smo gostili pomemben obisk iz Srbije, obiskali so nas predstavniki organizacije OFPS, ki upravlja pravice proizvajalcev fonogramov na področju Republike Srbije. Namen njihovega obiska je bil utrditi in okrepiti sodelovanje med kolektivnimi organizacijami v regiji ter izmenjati dragocene izkušnje in znanja na področju delitve nadomestil upravičencem. Pogovori so se osredotočali na optimizacijo obstoječih postopkov in iskanje možnosti za nadaljnjo izboljšavo prakse pri distribuciji nadomestil, s čimer želimo zagotoviti pravično in učinkovito delovanje sistema na področju zaščite avtorskih pravic.

Obisk hrvaške kolektivne organizacije ZAPRAF

Dan kasneje so nas obiskali tudi predstavniki ZAPRAF, kolektivne organizacije iz Hrvaške, ki prav tako kot OFPS upravlja pravice proizvajalcev fonogramov. Glavna tema obiska je bila obravnava tehničnih rešitev za čim bolj učinkovito izmenjavo podatkov, ki so ključni za pravično delitev nadomestil. Poleg tega je bil velik poudarek tudi na posodobitvi bilateralnega sporazuma med organizacijama, kar je nujno za nadaljnjo krepitev sodelovanja in poenotenje praks. V sklopu srečanja sta kolektivni organizaciji izmenjali informacije o konkretnih izzivih, s katerimi se trenutno soočata na področju delitve nadomestil, ter se pogovarjali o aktualnih temah, povezanih s sorodnimi pravicami tako na nacionalni kot na mednarodni ravni.

 

 

Oba dogodka sta bila pomembna za nadaljnjo sodelovanje med kolektivnimi organizacijami v regiji. Izmenjava izkušenj in znanj med organizacijami, kot sta OFPS in ZAPRAF, omogoča hitrejšo implementacijo najboljših praks in tehničnih rešitev, kar prispeva k izboljšanju delovanja kolektivnih organizacij ter zaščiti avtorskih in sorodnih pravic na širšem območju.

 




Rezultati dela IPF primerljivi z najboljšimi kolektivnimi organizacijami na svetu

Datum: 18. 10. 2024

Organizirana že druga delavnica na temo javnega predvajanja

Mednarodno krovno združenje fonogramske industrije IFPI s sedežem v Londonu je v sodelovanju z litovsko kolektivno organizacijo AGATA v Vilni 10. oktobra 2024 organiziralo drugo delavnico na temo pravic javnega predvajanja za kolektivne organizacije Vzhodne in Srednje Evrope. Lanska, pilotna delavnica v Budimpešti se je pokazala kot uspešna, zato so letos organizatorji razširili dnevni red in povabili k sodelovanju širši krog udeležencev.

 

Pregled ključnih kazalnikov za določitev uspešnosti dela

Pravice javnega predvajanja zajemajo predvsem uporabnike, ki glasbo uporabljajo v svoji dejavnosti kot ozadje (bari, restavracije, trgovine, frizerski saloni, fitnes studii, hoteli ipd.) ter na prireditvah. Na tem področju ima IPF bogate izkušnje, ki smo jih lahko delili s kolegi iz tujine in skupaj iskali rešitve za izzive, s katerimi se vsi soočamo. Dnevni red se je začel s pregledom ključnih kazalnikov, ki jih kolektivne organizacije poročamo redno preko ustaljene predloge, ki omogoča primerjavo. Primerjava kaže, da je IPF s svojim delom primerljiv z najboljšimi kolektivnimi organizacijami po Evropi in svetu, od katerih imajo mnoge veliko daljšo tradicijo.

 

Člani kolektivnih organizacij na delavnici

(Foto: Rytis Šeškaitis)

 

Poudarek tudi na inovacijah in sodobnih tehnoloških poteh za skupno dobro

Poleg obravnavanja vseh kazalnikov, smo udeleženci izpostavili še posamezne izzive, ki nas na naših specifičnih trgih trenutno najbolj tarejo, sklepna točka dnevnega reda pa je bila namenjena inovacijam in uporabi sodobnih tehnoloških poti za upravljanje avtorske in sorodnih pravic, katerih namen je izboljšanje pokritosti trga ter priti korak bližje uporabnikom, ki zadeve najrajši urejajo preko spleta.

Spoznanja in koristne informacije, ki smo jih pridobili v izmenjavi s tujimi kolegi, bomo s pridom uporabili tudi na IPF.




Sklenjen nov sporazum za določitev višine nadomestil za priobčitev javnosti fonogramov na prireditvah v organizaciji mladinskih centrov, ki imajo status organizacije v javnem interesu v mladinskem sektorju

Datum: 17. 10. 2024

Po izteku prejšnjega Skupnega sporazuma podpisan nov!

Z Zavodom Mladinska mreža MaMa, nevladno organizacijo, ki zastopa in združuje 56 mladinskih centrov za namene podpore mladim in njihovega kakovostnejšega preživljanja prostega časa ter boljšega življenja v družbi, smo podpisali nov Skupni sporazum za določitev višine nadomestil za priobčitev javnosti fonogramov na prireditvah v organizaciji mladinskih centrov.

 

 

Prejšnji sporazum, ki je bil vrsto let uspešno izvajan, se je iztekel, zato sta Mladinska mreža MaMa in IPF ponovno sedla za mizo ter dorekla način sodelovanja v prihodnjih letih.

Dodatne ugodnosti pri obračunu nadomestil

Eden od namenov Mladinske mreže MaMa je »izboljšati položaj mladih v družbi«, kot so zapisali na svoji spletni strani. Podpisani sporazum prinaša dodatne ugodnosti pri obračunu nadomestil za priobčitev javnosti fonogramov na prireditvah v organizaciji njenih članic in s tem pripomore k izpolnjevanju omenjenega namena.

Nadaljevanje uspešnega sodelovanja

Z novim sporazumom tako potrjujemo dolgoletno uspešno sodelovanje med našima organizacijama ter prispevamo h krepitvi gradnje mladinske kulture ter k ozaveščanju o pomenu avtorske in sorodnih pravic med generacijami, ki bodo jutri nosilke napredka in razvoja.

Na slikah: Viljem Marjan Hribar, direktor IPF, k.o. in Maja Hostnik, direktorica Zavoda Mladinska mreža MaMa




Srečanje delovnih skupin organizacije SCAPR

Datum: 03. 10. 2024

Srečanje, ki se ga je udeležilo več kot 95 predstavnikov 38 kolektivnih organizacij

Prejšnji teden je v Dublinu potekalo štiridnevno zasedanje delovnih skupin organizacije SCAPR, ki se ga je udeležilo več kot 95 predstavnikov članic iz 38 različnih kolektivnih organizacij, skupno pa je bilo izvedenih 12 različnih srečanj. Slovensko delegacijo so sestavljali direktor Viljem Marjan Hribar, pravnik Saša Lušić ter strokovni sodelavec Marjan Zupan. 

V več delovnih skupinah se je razpravljalo o aktualnih temah, vključno z izzivi, ki jih prinaša umetna inteligenca, zaščita osebnih podatkov in izboljšanjem mednarodnega sodelovanja med organizacijami.

Na srečanjih so sodelovali pravni, tehnični in poslovni strokovnjaki, ki so obravnavali vprašanja, kot so razvoj podatkovnih baz in tehničnih rešitev za izmenjavo podatkov, o pravnih okvirih za uporabo umetne inteligence in mnoga druga.

Posamezne tematike razdeljene po dnevih

Zasedanja različnih skupin so bila razdeljena po dnevih, začelo pa se je s sestankom delovne skupine IPN, katere cilj je, da so izvajalci identificirani natančno, saj le na ta način lahko prejmejo pravične prihodke za uporabo njihovih del. V nadaljevanju so se obravnavala vprašanja glede zagotavljanja tehničnih, pravnih in operativnih vpogledov, ki podpirajo razvoj baz in ključnih informacijskih sistemov. Drugi dan sta zasedali pravna ter tehnična delovna skupina. Pravna delovna skupina je sklenila, da se bo tudi v prihodnje poglabljala v pereča vprašanja, ki vplivajo na vsakodnevno delovanje kolektivnih organizacij. Člani tehnične delovne skupine pa se bodo osredotočili na prihodnji razvoj baz podatkov ter delali v smeri izboljšanja uporabniške izkušnje, kakovosti podatkov ter varnosti. Naslednje srečanje je vključevalo delovno skupino za poslovne operacije, odbor za bazo podatkov in delovno skupino za sodelovanje in razvoj. Zadnji dan zasedanja delovnih skupin pa je bil namenjen bazi VRDB. To je baza podatkov, ki jo upravlja organizacija SCAPR. Baza je namenjena izboljšanju upravljanja izvajalskih pravic na mednarodni ravni. Omogoča lažjo in bolj učinkovito izmenjavo informacij med različnimi kolektivnimi organizacijami. 

Srečanje je bil še en pomemben korak za krepitev sodelovanja med kolektivnimi organizacijami in izboljšanje sistema upravljanja pravic na globalni ravni.